fredag 2 juli 2010

Update

Lite dåligt med uppdateringar senaste dagarna känner jag... I tisdags var vi iaf på nattklubben Pure, sen igår var vi ganska så trötta vilket innebar en del poolhäng innan vi på kvällen gick på Cirque de Soleil -showen O, den var mycket bra, kan se en kort trailer på http://www.youtube.com/watch?v=Mk5iG0_0Cho

Idag har vi ätit på ett ställe som heter Alex, det är en restaurang som har 2 stjärnor i Michellinguiden och det är antagligen både det finaste stället och även det dyraste jag någonsin kommer äta på så det var en upplevelse! Efter maten åkte vi till Ghostbar på Palms, detta är en bar som ligger på 55:e våningen med uteplats med fantastisk utsikt över vegas.

I morgon ska jag spela en turnering som jag lyckades kvala in till strax innan avresan medan de andra blir bjudna på fest av unibet.



På Pure


Finklädda för att gå på Alex


En tallrik gott å blandat på Alex


Nån slags förrätt, va musslor men lyckades skänka den till bättre behövande (yxel)



Förrätt, lite blandade vaktel-delar


Huvudrätt, kalv


Efterrätt


Mer efterrätt, kokosnötscrepés med Mojitosorbét


Utsiken från Ghostbar....


...och åt andra hållet

2 kommentarer:

  1. är kvar i turneringen till dag 2, har runt dubbelt så mkt som snittet, är 600 kvar och 198 priser

    SvaraRadera
  2. Wow! Vi håller tummarna. Edvin längtar efter dig så jag har visat bilderna på bloggen idag. Vi är i Halmstad och leker och badar, grillar och njuter. Vi ses i Lisch! När kommer du dit? Lycka till! Lägg gärna ut fler bilder. Kul att se men det kan bli dyrt... för E vill åka till alla ställen som bilderna visar. Kram från Johanssons

    SvaraRadera