tisdag 6 juli 2010

Byebye Las Vegas!

Nu är det bara drygt 6 timmar kvar innan vi lämnar Las Vegas för att spendera sista veckan i Miami! I fredags började vi med ett par timmars chillande vid poolen innan jag skulle iväg för att spela mitt event. Spelet där flöt på bra och när fredagens 8 timmars spel var slut hade jag ungefär dubbla genomsnittsstacken. Således skulle det bli spel även på lördagen. Först blev det dock lite mer poolande innan jag begav mig av till Rio igen. Spelet flöt fortsatt bra, men precis på bubblan (precis innan man börjar få pengar) var jag nere på 8000 i marker när snittet låg på nästan 75 000, här turade jag dock ganska bra och byggde upp stacken till 140 000 som mest innan jag åkte ut. Hamnade på 93:e plats (198 i pengarna) och gick lite plus efter att skatteverket och övriga procentturare fått sitt =)

Igår, söndag var det 4th of Juli här, nationaldagen alltså, vi hade bord på Stratosphere, det är en restaurang som snurrar runt och är 250 meter upp i luften med utsikt över vegas. Mycket god mat och fantastisk utsikt där. Vi träffade dessutom Dan Glimne (känd pokerskribent mm.) med fru där, han tänkte ge sig på att hoppa en attraktion som hette sky dive där man hängde i en lina och slängde sig rakt ut från 108e våningen, menvi kom fram att det inte var nått för oss.... Restaurangen låg på 106e våningen så då och då såg man nån flyga förbi.



MAUT


Utsikten från utomhusvåningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar